Geneza
Pierwsze prace nad stworzeniem nowego autobusu, będącego następcą dla modelu San H100, podjęto w 1967 roku. H100 był modelem przestarzałym, traktowanym jako przejściowe rozwiązanie dla Sanockiej Fabryki Autobusów[6]. W założeniu nowy pojazd miał być autobusem średniej pojemności z silnikiem usytuowanym za tylną osią. Planowano także, by całkowita długość nadwozia była nieznacznie większa niż w przypadku Sana H100[6].
- Autosan H9-01 – wersja międzymiastowa, silnik S359
- Autosan H9-02 – wersja turystyczna, silnik S359
- Autosan H9-03 – wersja międzymiastowa, silnik 6C107
- Autosan H9-04 – wersja turystyczna, silnik 6C107
- Autosan H9-07 – wersja turystyczna, silnik 6C107
- Autosan H9-09 – wersja eksportowa tropik, silnik 6C107
- Autosan H9-12 – wersja turystyczna, silnik S359
- Autosan H9-15 – wersja turystyczna wyposażona w mikrofon, głośniki oraz radio, silnik 6C107
- Autosan H9-17 – prototyp o długości 10 metrów, silnik 6C107
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz